24 października na platformie Zoom odbyło się webinarium dla pracowników urzędów miast i gmin, które poświęcone było prowadzeniu ewidencji miejscowości, ulic i adresów.
Spotkanie rozpoczął prezes Zbigniew Malinowski. Pierwszym poruszonym zagadnieniem był aktualny stan prawny oraz zasady numeracji adresowej (Martyna Kąca), a także nadawanie nazw ulic, placów i innych obiektów od strony prawnej (Aleksandra Gala). Nie zabrakło także kwestii praktycznych – wprowadzania obiektów do iMPA, nowych funkcjonalności oraz odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania z zakresu numeracji adresowej.
W dalszej części omówiono kontrolę jakości danych adresowych realizowaną przez GUGiK (więcej na ten temat pisaliśmy TUTAJ) oraz inne rodzaje błędów, które mogą występować w bazach w związku ze zmianą rozporządzenia ws. EMUiA w 2021 r. (Oliwia Horbaczewska). Na koniec przedstawiony został stan wdrożenia usługi TERYT WS1 w aplikacji iMPA.
W czasie spotkania uczestnicy mieli możliwość zadawania pytań, na które na bieżąco staraliśmy się odpowiadać. Udostępniamy najistotniejsze z nich: POBIERZ PYTANIA I ODPOWIEDZI.
Całe Webinarium zostało nagrane i jest już udostępnione na naszym kanale YouTube.Dziękujemy wszystkim za liczny udział i aktywne uczestnictwo!