W ramach ciągłego ulepszania narzędzia Wykaz planów dostępnego w gminnych portalach mapowych e-mapa.net oraz dostosowywania go do nowych przepisów wynikających ze zmian w ustawach i rozporządzeniach dot. zagospodarowywania przestrzennego, wprowadziliśmy dwie nowe sekcje:
- Decyzje,
- Wnioski, oceny i inne dokumenty.
W sekcji Decyzje znajdują się linki otwierające mapę decyzji o warunkach zabudowy lub lokalizacji celu publicznego, prezentującą dane prowadzone przez gminę w module iGeoDecyzje:
W drugim dziale będą prezentowane pozostałe informacje i dane, o których mowa w art. 67h ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, m.in.:
- wnioski o sporządzenie lub zmianę planów,
- uchwały w sprawie aktualności planów,
- diagnozy dot. strategii rozwoju.
Aby dodać informacje do nowej sekcji należy zalogować się do e-mapy i przejść do zakładki Przystąpienia - > Wykaz przystąpień, następnie w nowym oknie wybrać z górnego menu pozycję Inne dokumenty i kliknąć przycisk Dodaj nowy:
W kolejnym kroku wybrać odpowiedni rodzaj opracowania i uzupełnić podstawowe dane dot. sprawy. Po dodaniu możliwe jest wprowadzenie dokumentów np. uchwał. W tym celu z menu operacje należy wybrać opcję legislacja, a następnie Dodaj nowy dokument, gdzie możliwe będzie wpisanie informacji o dokumencie (data, sygnatura, tytuł) oraz dodanie załącznika lub odnośnika do pliku z treścią dokumentu.