piątek, 20 sierpnia 2010

Sprawdzanie statusu zlecenia w powiecie poznańskim

W ubiegłym tygodniu w powiecie poznańskim uruchomiliśmy nowy sposób informowania Wykonawców prac geodezyjnych o postępie w realizacji zleceń przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. Na oficjalnej stronie PODGiK umieściliśmy formularz, w który należy wpisać numer zlecenia (księgę robót/l. dz.) i kliknąć "Sprawdź".

Etapy prac podzielono na cztery kategorie:
  • w trakcie realizacji - praca zgłoszona, dane są przygotowywane,
  • materiały przygotowane - materiały do danej pracy są przygotowywane i czekają na odbiór,
  • materiały powykonawcze do odbioru - wystawiony rachunek lub zrobiony kosztorys (rachunek wystawiony, ale nie odebrany),
  • zlecenie zakończone - wystawiono rachunek lub KP.
Dane aktualizowane są codziennie w nocy.