Szanowni Państwo, w związku z wejściem w życie od 31 lipca 2021r. nowego rozporządzenia w sprawie EMUIA zmianie uległy już podstawy prawne w szablonach zawiadomień. Jednocześnie informujemy, że z punktu widzenia ewidencji prowadzonej w aplikacji iMPA zmiany wynikające z rozporządzenia nie są zbyt dotkliwe.
Większość zmian zostanie w przeciągu najbliższych dni automatycznie wprowadzona do aplikacji iMPA w sposób niezauważalny dla użytkowników.
W przypadku gmin, w których dotychczasowe oznaczenia numerów są niezgodne z zasadami nowego rozporządzenia lub istnieją numery zdublowane na pewno będzie konieczność wykonania czynności po stronie gminy. Przygotowane zostaną raporty, które wskażą potencjalne problematyczne sytuacje.
Będziemy w kolejnych komunikatach na bieżąco informować o postępach. Przypominamy, że czas dostosowania ewidencji to 6 miesięcy od wejścia w życie rozporządzenia.